Tuesday 4 March 2014

SUDAH SIAP!

Teks : Nurul Azwa Zulkifli

Assalamualaikum WBT

Salam ceria buat anda. Hari ini saya cuba menyahut seruan guru Kelas Asas Blog saya untuk membuat catatan setiap hari di awal pagi. Insha Allah saya akan pastikan saya boleh! Hendak seribu daya, tak nak seribu dalih bukan?

Masih ingatkah lagi anda dengan projek yang saya ceritakan dalam entri sebelum ini? Alhamdulillah, kain tersebut telah siap menjadi sepasang dress untuk anak saya. Nyata dia gembira bukan kepalang. Seharian dia memakai dress tersebut!


Saya buatkan sepasang dress dengan potongan asas. Ada sedikit kekurangan pada dress ini saya kira. Jika saya buat rebennya menggunakan kain warna kosong, pastinya dress ini akan kelihatan lebih menyerlah. Tetapi tidak mengapa. Akan datang, saya akan cuba untuk lebih bermain dengan warna supaya dress yang dihasilkan akan kelihatan lebih menyerlah.



Saya akui, menjahit bukan sekadar memberi kepuasan malah ia juga mampu memberikan pendapatan sampingan buat saya. Jika anda ingin menjana pendapatan sampingan, anda mungkin boleh mula dengan mengikuti Kelas Asas Blog. Selain belajar, kita juga diberi peluang menjual produk-produk dari Akademi Bekerja Dari Rumah. Untuk menyertainya, anda boleh berhubung dengan saya di email pn.nurulazwazulkifli@gmail.com

Sekian dahulu perkongsian saya untuk kali ini. Semoga kita bersua lagi di entri akan datang, insha Allah.

Salam sayang, salam penuh hormat,
Nurul Azwa Zulkifli =)




No comments:

Post a Comment