Friday 28 February 2014

KELAS ASAS BLOG

Teks : Nurul Azwa Zulkifli

Gambar : Google

Bismillah

Assalamualaikum WBT.

Perkenalan tanpa sengaja dengan Puan Nisa Nua telah membuka satu lembaran baru dalam hidup saya. Saya akui, pada asalnya tak kala melihat logo rasmi Akademi Bekerja Di Rumah, membuatkan hati saya tertanya-tanya 'betul ke benda ni?'. Namun, persoalan itu saya biarkan tanpa berusaha mencari sebarang jawapan.

Saya suka menjadi 'silent reader' pada blog-blog yang cantik dan tersusun rapi reka letaknya. Sehinggalah saya terbaca blog Puan Nisa Nua. Saya benar-benar jatuh cinta. Membaca entri beliau berkaitan Kelas Asas Blog secara online, saya terus mengambil langkah drastik untuk turut serta dalam kelas yang beliau kendalikan. Alhamdulillah, ianya bukan keputusan yang sia-sia.



Banyak yang saya pelajari. Kenalan juga turut bertambah. Ianya merupakan pelaburan yang sangat berbaloi. Pada yang masih tercari-cari kelas untuk buat blog, Kelas Asas Blog adalah jawapan yang tepat. Usah bertangguh, mulakan langkah pertama anda hari ini juga. Jom daftar!


Salam sayang, salam penuh hormat,
Nurul Azwa Zulkifli =)


No comments:

Post a Comment