Thursday 5 July 2018

Tiada Yang Pernah Terlewat.





Teks : Nurul Azwa Bt. Zulkifli


Assalammualaikum WBT dan salam sejahtera.

Setelah sekian lama, saya menjenguk kembali di sini. Hampir tiga tahun saya berhenti seketika dari menulis di blog. Lamanya! Sebenarnya sejak dari bulan Ramadhan lagi saya telah menanam azam baru untuk kembali menulis di sini. Bermula dari awal. 

Tiada yang salah dan tak pernah terlewat untuk mulakan azam baru. Ketika kita berazam dengan azam yang baru, tidak perlu menunggu untuk bermula. Ya, mulakan sahaja! Kita tidak pasti adakah dengan sifat menangguhkan itu memberi peluang untuk kita melakukannya. Maka, pilihan terbaik yang kita ada hanyalah melakukan tanpa bertangguh!

Doa saya semoga saya terus istiqamah dengan azam baru ini. Doa saya buat kalian juga agar Allah memberikan kesempatan dan ruang pada kalian agar mampu melakukan apa jua azam ke arah kebaikan dengan segera. Minta dan minta dari Dia tanpa jemu. 



Salam sayang, salam penuh hormat,
Nurul Azwa Zulkifli.

No comments:

Post a Comment