Monday 30 November 2015

Tempahan Ditutup

Teks : Nurul Azwa Bt. Zulkifli

Assalammualaikum WBT dan salam sejahtera.

Agak lama saya menyepi. Maafkan saya. Namun satu yang saya hargai dari pembaca blog ini, tetap ada yang setia bertanya khabar. Begitu juga dengan pelanggan yang bertanyakan untuk tempahan dress anak-anak comel mereka. Namun maafkan saya kerana untuk tempoh sementara waktu ini saya menutup sebarang tempahan.

Berat sebenarnya untuk saya menolak setiap permintaan. Namun dek kekangan masa dan kesihatan juga, saya perlu berhenti seketika dari menerima sebarang tempahan. Saya benar-benar mohon maaf atas perkara ini. Insha Allah, jika tempahan telah mula dibuka, pasti akan saya war-warkan pada semua di sini ya.

Oh ya, sementara saya tak mampu untuk duduk lama-lama dihadapan 'teman akrab' (mesin jahit saya ;)  ) ini, saya kini ada menjual tudung sekolah ready made yang pastinya digemari oleh kaum ibu. Ya, tudung yang sangat mudah diuruskan dan sangat mesra meain basuh. Cantik dan manis buat anak-anak kalian untuk memakainya. Insha Allah saya akan kongsikan perihal tudung ini di posting saya yang akan datang.

Salam sayang, salam penuh hormat,
Nurul Azwa Zulkifli.

No comments:

Post a Comment