Wednesday 18 February 2015

Pelanggan Setia Saya!

Teks : Nurul Azwa Zulkifli

Assalamualaikum WBT. Saya mendoakan pembaca blog saya dikurniakan kesihatan dalam meneruskan khidmat bakti kita saban hari. Insha Allah. 

Saya bukanlah menjahit sepenuh masa. Tika ini kerja-kerja menjahit saya lakukan secara sambilan. Justeru saya menghadkan jumlah tempahan saya setiap bulan. Agar saya mampu memberikan hasil terbaik kepada semua pelanggan saya. Dan saya akui sehingga kini, saya sentiasa cuba memperbaiki mutu perkhidmatan saya. Moga Allah mudahkan setiap urusan yang telah saya rangka. 

Pelanggan sentiasa datang dan pergi. Saya mempunyai seorang pelanggan cilik yang setia. Dan saya akui ibunya antara insan awal yang mendorong kuat saya untuk berkarya dan menghasilkan dress-dress yang comel. Ibunya juga yang setia mengkritik sebarang hasil kerja saya dengan jujur. Suntikan semangat dan keikhlasannya membuatkan saya amat menghargai ikatan ukhwah yang terjalin antara kami. Sungguh, saya cintakan sahabat saya ini demi Allah. 


Pelanggan setia saya menggayakan dress muslimah hasil jahitan saya.

Anak comel ini pelanggan setia saya! Saya juga suka berkarya dengan setiap tempahan yang diterima. Pelanggan saya yang satu ini sentiasa memberikan kebebasan pada saya untuk berkarya. Saya amat menghargai setiap peluang yang diberi. Terima kasih yang tak terhingga.

Salam sayang, salam penuh hormat, 
SMS/ ⓦhatsApp : 019-7295790
✉ : pn.nurulazwazulkifli@gmail.com

No comments:

Post a Comment