Monday 2 February 2015

Entry Pertama Tahun Ini.

Teks : Nurul Azwa Zulkifli

Assalamualaikum WBT.

Sekian lama saya tinggalkan rumah kecil saya ini. Nyata ia membuatkan saya rindu nak menulis (walau tak hebat mana pun menulis kan..). Setiap hari saya jengah blog-blog rakan ABDR yang lain. Saya kagum dengan semangat mereka untuk kekal konsisten dalam berkongsi di pentas masing-masing. Maka, untuk pertama kali di tahun baru 2015, saya serap aura mereka. Jika mereka mampu untuk terus menulis, kenapa tidak saya?

Azam saya, mulai hari ini saya akan pastikan rumah kecil saya ini di isi dengan perkongsian yang memberi manfaat buat siapa sahaja yang bertandang di sini. Kalian yang membaca, andai ada hari saya terlupa, mohon ingatkan saya untuk terus capai azam saya ini ya. Bukankah saling ingat-mengingat itu tanda kita bersaudara? Tanda kita saling kasih mengasihi? Moga ukhwah di alam maya yang terjalin mampu membawa kita ke ambang syurga ya.

Salam sayang, salam penuh hormat,
Nurul Azwa Zulkifli =)


No comments:

Post a Comment