Tuesday 8 April 2014

Corelle Pilihan Suri Yang Bijak

Teks : Nurul Azwa Zulkifli

Biasa dengar Corelle?
Kenapa Corelle?

Corelle adalah jenama yang sangat dikenali ramai. Ini kerana kualitinya. Walaupun Corelle ini ringan namun ianya tahan lasak, mudah diguna dan ia juga mudah untuk dicuci. Kita tak perlu risau kalau anak-anak suka menggunakannya. Walaupun terjatuh, insha Allah ia tidak akan pecah. Ya, anak-anak saya sudah dua atau tiga kali bagi jatuh. Alhamdulillah, pinggan tersebut masih elok. sudah hampir enam tahun saya menggunakannya. Jangan pula tak percaya jika saya katakan ia juga boleh diguna dalam mikrowave. Paling utama yang membuatkan Corelle menjadi pilihan ramai kerana coraknya yang pelbagai dan cantik-cantik belaka.

Saya ingin beri peluang kepada anda yang ingin memiliki Corelle, namun bajet rendah. Saya lancarkan promosi "BUY 2 FREE 1".
  • Pra-Tempah (Jangka Tiba : Oktober 2014)
  • Pendahuluan RM100/set
  • Promosi tamat : 13/4/2014 jam 11.59 malam
 Istimewa untuk anda, Corelle ini semuanya diimport dari US










_______________________________________

Promosi belian 2 Ebook pada harga istimewa. Bagi yang ingin mula berbisnes, inilah masanya.

Untuk sebarang pertanyaan / pendaftaran / tempahan, boleh hubungi saya di :
SMS / WhatsApp : 019-729 5790
Email : pn.nurulazwazulkifli@gmail.com
PM di FB : Azwa Zulkifli
 

No comments:

Post a Comment