Tuesday 15 April 2014

Dress Zara

Teks : Nurul Azwa Zulkifli

Petang yang indah. Semoga semuanya ceria-ceria hendaknya. Jika letih dengan tugasan yang berat, ambil masa lima minit untuk regangkan otot-otot yang kepenatan. Dalam sibuk mengejar target kerja, kesihatan diri jangan diabaikan ok.

Ok, petang ni saya ingin perkenalkan lagi satu dress yang termasuk dalam koleksi tempahan saya. Dress Zara. Dress yang tidak berlengan. Masih lagi dengan potongan yang ringkas.


Bahagian hadapan saya hiaskan dengan reben yang ringkas. Namun ia mampu menaikkan seri dreass tersebut. 


Bahagian belakang pula saya menggunakan kemasan dari butang kemeja. Boleh juga jika menggunakan zip.


Untuk sebarang pertanyaan / pendaftaran / tempahan, boleh hubungi saya di :

SMS / WhatsApp : 019-729 5790
Email : pn.nurulazwazulkifli@gmail.com
PM di FB : Azwa Zulkifli


Salam hormat, salam penuh kasih sayang =)
Nurul Azwa Zulkifli 



No comments:

Post a Comment